13 feb. 2012

Jävla skit dag!


Känner mig så full av hat sorg ilska och besvikelse.
Men ändå känner jag mig så tom.
Har varit på kvinnokliniken idag..
Cystan ska förhoppningsvid dräneras, funkar inte detta blir det Op.
Och då rycker troligtvis äggstocken, :S
Och det känns ju jävligt onödigt.
har redan alla odds emot mig att få barn, och nu ska dom skapa en till :S
Är frustrerad. ledsen, arg, ilsken, och har tappat hoppet.
Men känner lite att jag behöver måla fan på väggen, för då kanske verkligenheten inte blir så jobbigt som jag trott..

att det ska va ett sånt jävla projekt att skaffa barn, trodde jobbet skulle börja när ungen kom, nädu.. inte för Hanna inte, Lilla P,Pco,Övervikt,Manliga hormoner,Och en äggstock kort.. haha! ibland önskar jag att barn kom meed storken..
Jävla piss, att man ska va så jävla trasig, och inte som en vanlig människa.

Och för att toppa allt, så som jag har sagt tidigare, OM jag nu mot alla odds skulle bli Gravid så, måste jag få två missfall för att få hjälp med byte av plasma.
Jävlahelvetesidioter, Jag hatar er! Hur kan ni säga att mitt barn är mindre värt än nån annans. Dra åt helvete eller gör nått åt de. att jag inte får hjälp med "blodbytet" ser jag som att nån tvingar nån att typ gå på heroin, eller nått annat. lr typ ta dagenefterpiller.. SKärpning, Jag vill slå er hårt i ansiktet med en stol!!!


nu vill jag ha eran sympati, Inte några kommentarer om att det kommer gå bra, å lallala.. för det kommer jag ändå inte lyssna på. så tyck synd om mig, och ge mig en kram. Jag pallar inte.

Tack alla underbar som finns i mitt liv.
utan er hade jag varit borttappad.


PEEZOUT!!

3 kommentarer:

  1. du är inte ensam om oron för barnlöshet alla tankar ilska känslor som bubblar inom en frustrationen. men ge inte upp för du är stark och bra för den du är och det kommer att lösa sig

    SvaraRadera
  2. Stor kram till dig, Hanna! Jag tänker på dig.

    SvaraRadera
  3. jag förstår inte, varför vill dom att du ska få missfall? två gånger? vill du veta en fördel du har? att du är ung och stark och kan ligga med möjligheten att få barn i 25 år till :) du får ta hand om äggstocken som är kvar :) *kram*

    SvaraRadera