29 dec. 2011

Hur mkt kan man älska en människa.
Hur mkt Kärlek ryms det i en människa?

Den kärlek jag känner Till rasmus, till Emma, till Thomas, till mamma, Till Pappa, till mina nära vänner. det är helt galet, det är svårt att förklara.

När jag tänker på någon av er kittlas det i magen. känns som jag kommer explodera av kärlek. Jag bli generad när jag tänker på hur mkt ni betyder för mig.
Jag önskar jag kunde visa varje dag hur mkt jag uppskattar er.
Hur mkt jag älskar er, och hur glad jag är över att ha er i mitt liv!!
Visst, jag har förlorat några nära, men tack vare er så har jag tagit mig vidare.
Vissa finns kvar i livet, men vi har vuxit åt olika håll.
jag har gjort bort mig och sårat. men de som finns kvar, finns kvar för alltid.
och jag hoppas att er jag sårat har lr kommer förlåta mig.
Jag önskar er all lycka i livet. och jag saknar er.

Jag är så otroligt emotionell nu för tiden så jag börjar nästa gråta när jag tänker på er, dom jag älskar. Tack för att ni älskar mig för den jag är, och tack för att ni är dom ni är.

När det är äkta kärlek spelar fel och brister ingen roll. Man kanske inte alltid gillar det folk gör men personen finns för alltid i ditt hjärta!

Shiit vad jag skriver galet. men med detta vill jag att ni ska förstå hur mkt jag älskar er, och uppskattar er!! Vill även att ni ska veta att jag finns här för er för evigt och föralltid, till mitt sista andetag!

puss!!


PEEZOUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar