1 dec. 2011

Godmorgon Torsdag.

Är ett total nervvrak. PMSen är Skyhigh...
Ny medicin, och nya piller, gör en lite konstig.
AT LEAST I KNOW WHY.
Måste be om ursäkt om jag spårar på nån.
verkligen inte meningen.
bara väldigt mkt att tänka på nu.

planen för dagen är väl förhoppningsvis att plugga.
det är väldigt stor skillnad på psykiatiredovisningarna och på Handikappredovisningarna.
haha!! På psykiatrin blir man korsförhörd. men när vi hade handikapp så förklarade läraren det mesta, mer av en lektion. :P haha!!
Men drogmissbruk kan väl inte va allt för svårt?
tror att det va typ 3 sidor.
sen borde jag börja skriva fördjupningsarbetet.
och plugga till provet :S Mkt nu..

Jag vill bara få provsvaren från Kk så jag slipper oroa mig över de iaf.
även om jag tror att det är lugnt, kan man ju aldrig vara säker.
att vara ovis är jobbigare än att veta..

Ron pope jul styr morgonens musik.
Ljusen är tända.
nu saknas bara att rasmus ska vakna!
älska varandra, livet är för kort för att lägga på hat!


pusspåVärlden


PEEZOUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar