8 dec. 2011

Godkväll.

Den bästa skolan är Misstagens skola. Det finns nästan inget man kan ångra, för läxan du fått ut av det är så mkt större än misstaget.

Misstag måste begås för att lära sig nånting.
Hemska tider måste finnas för att lära sig att uppskatta det bra i livet.
Uppskatta det du har, ta vara på det misstag du begår, en läxa lärd är ett steg närmare vishet.

Mår jätte konstigt. känns som om jag inte riktigt är här :S
Kroppen är pigg men huvudet håller på att somna :S
Men ändå är jag så lycklig, det är så otroligt vackert ut,
kärleken om kring mig är varm,
Och jag är nöjd med mitt liv.

det är ju ett sånt tjat om att alla Ljuger om sin lycka på Facebook.
att alla överdrivet om hur bra dom har de.
Vad är grejen med de? Vad spelar det för roll.
om du känner att du blir avundsjuk lr vad det nu handlar om behöver du väl inte läsa.
lr istället klaga på att andra har det så bra, så kanske du ska ta å göra lite bra åt dig själv. istället för att lägga energi på att klaga på andra, ta istället den tiden och gör något bra till dig själv. ju gladare du är, ju mindre har du att klaga på.

Jag är stolt över mina lärdommar, jag ångrar inte mina misstag. jag ångrar vad jag utsatt mina nära och kära för, men det va min "fajt" det va mitt misstag, det va min läxa. Det är nått ingen kan ta ifrån mig.
men ensak som är viktigt när man ska begå sina misstag är att ha någon där som tar emot när du faller, lr säger ifrån när det blir för mkt.

puss!


PEEZOUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar