27 dec. 2011




Godjul

Oj, helt underbar Jul!!

Som ni alla kanske vet så spenderade jag julen i lövånger.
det perfekta julen verkligen, även om det inte va snö.
men vad gör det när man är omringad av sin underbar familj.

Har fått massa bra julklappar, ätit god mat, och njutit till tusen.
Thomas va oxå uppe, och det gjorde julen verkligen fulländad.
:)

Sen så va vi på juldagen på Puben i lövånger, Haha!!
Vilken kväll. :S haha!! jättetrevligt, minus lite små tjafs men.
det sjukaste va att när vi kom dit så va det fullt så vi kom inte in, men efter en halvtimma typ så stog vi i baren. :) Haha!! Jävla massa folk. visste inte ens att det fanns så mkt folk i lövånger :P HAH!!
Gick och la mig 07.30 SLEEETEN!

Igår så va jag väldigt bakis, men vi tog oss tillsist till umeå.
For och lämnade alla grejer hemma, for till BIGBOY och åt (väldigt bra)
sen for vi till Issa. spelade spel och myste.
när jag väl kom hem så somnade jag direkt i stort.
Inte dåligt sliten,
och även lite ledsen att Thomas skulle fara hem!
Jag vill ha min familj nära mig!!
hur som helst!

Idag har vi varit och handlat lite småtjafs.
en vattenkokar so, jag önskade mig till jul.
Pajformer, och lite annat.
happytime! dock väldigt trött. skulle nog ha sovit ut i morse. :P haha!!

Men men, nu ska jag fortsätta titta på TRUEBLOOD och sen gå å sova.
NattiNatti!!


PEEZOUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar