22 nov. 2011




weirdest thing happened to me yesterday.

glömde berätta läskigaste ever i går.

När vi va på väg från Maxi, Paranolmal nanting.
nästan varje GatLyckta slocknade när jag kom nära, och tändes när jag hade gått förbi.

Första va ju en slump men när det hända så många gången på rad, vart det lite läskigt. Men grymt häftigt.

Och OM ni undrar så kommer det visst vara snö på jul! :)

Dagens Uppskattning går till

Farmor, Jag älskar dig, Du är underbar!

Jordgubbssylt, Totalt underbart bra till allt! :P haha!! okej, inte allt men gör pannkakor till topp 10.


Ni får ursäkta att jag inte rikigt har någon stopp om vad jag ska skriva om och vad jag borde lämna utanför bloggen.. tex. Mens, men nu när man läser till undersköterska så tror man att alla läser till undersköterska.. HAHA!! haha plus, att min blogg mina ämnen, if u dont like it, dont read it, ;P ha! sånt skriver jag ju deffentivt inte.
Puss!! Förlåt mitt ordbajs!! puss!!

back to sabrina...


PEEZOUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar