20 nov. 2011



Vilken morgon!

Tända ljus, Julmusik, Clementiner, :)
Jag är så lycklig!

Dagens Uppskattning

Mamma, Du har skapat mig, och gjorde mig till den jag är idag! Tack för allt! Jag älskar dig!

snö/snöflingor, Stora som vantar som sakta faller ner från himmelen, som kristaller lägger de sig som ett täcke över jordens bara kropp. sprider ljus och sprider glädje.

Rasmus ligger och sover, tänkte väcka han snart, :)

dagens plan är att planera, haha!Thnxgivin närmar sig med stormsteg.
och att komma överrens med vilka tokigheter till mat som man ska välja blir spännande. Galna amerikanare, ;)
Men jag är otroligt taggad, :)

ska väl oxå kasta in en tvätt i maskinen, och kanske tillochmed dammsuga. haha!
Vi ser väl!

jag gillar söndagar, bara slappa, mysa och njuta av livet. inga krav. Underbart!
Btw, snön är på väg, jag känner de. :)

puss på världen, och önskar er en underbart mysig söndag!!

PEEZOUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar