8 nov. 2011

Vilken dag..

Börjar med att jag är på ruggit dåligt humör. PMS through the roof!!
små grejjer som rann av i början av dagen, men sen efter jag va klar på skolan.
hoppar på bussen. sätter mig på min favoritplats. slänger upp benen på sätet framför mig. (Lägg märke till att jag har benen på sätet inte skorna,)
En gubbe kliver på bussen, tittar på mig och muttrar, Hmm, Klart fan du skulle sitta där, kärring!
han sätter sig brevid mig, fast sätet på andra sidan gången. och tittar på mig igen och säger,
hörredu äckel, ta ner fötterna från sätet. skita inte ner de. hade han bett snällt hade jag tagit ner mina bena från sätet. men jag ignorerar, Han upprepar sig, men är du helt jävla dum i huvudet? Ta bort fötterna, du skitar ned sätet subba. jag svarar med att jag inte har mina fötter på sätet utan mina ben, mina fötter är utanför. (för jag gillar inte heller när folk har fötterna på sätet.)
han svarar men din jälva störda fula kärring, ska jag slå ner dom åt dig eller jävla feta subba.
jag trycker på knappen för att hoppa av. han fortsätter att muttra förbannade jävla äckliga fitta, feta vidriga subba. jävla svartskalle, jävla invandrare, jävla negrer som går på gatan, dom borde åka hem...... blir bara värre och värre, hoppar av bussen, hade inte pallat en meter till. inte en dag som denna, i vanliga fall hade jag bara skitit i det och tillochmed kanske tagit bort mina ben. jag ville bara kasta av han från bussen och slå sönder hans fula mun.

hur som helst, går på apoteket och köper öronproppar. och går tillbaka till busshållsplaatsen.
hoppas på bussen. och vad där. jo en Unge som sitter och skriker från renmarkstoget, enda till jag ska hoppa av.. jag älskar barn, men inte idag...

hursomhelst, det jag vill komma till är att nu är jag på bra humör. och allt tack vare JUL!
Rasmus som känner mig slår igång en julfilm och far till jobbet...
tårarna rann och glädjen spred sig i mitt hjärta. jag älskar julen!


The true spirit of Christmas.

Giving is more rewarding than receiving.
Christmas Gift is nothing when compared to love.
Spreading the love is so much more valuable than any gift.
Show appreciation and humility, empathy and sympathy.
Think of others, help others, appreciate others.
Lighted candles, the scent of gingerbread.
Holy Night spread in the room.
So this Christmas, give a hug, spread love, and appreciate what you have,
and above all appreciate the people you have around you.

How ever. nu ska jag ge mig på fördjupningsarbetet. wish me luck.!


PEEZOUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar