29 nov. 2011






Sådär, nu var tryfflarna klara, inte så fina men galet gooda :P
Vita - vanilj, kokos
ljusa - chili, oboy
Mörka - Chili, hallon, kakao

Underbart!! Vet dom inte hur dom ska få plats i frysen. haha!!
Kom och äta upp iaf hälften!!

Som tidigare sagt har jag varit på kvinnokliniken i dag..
skönt att få veta iaf vad som gör så ont..
En 6cm cysta, och annat bus. :S
Fått Medicin för PCO och måste börja med p-piller igen :S men men. det blir nog bra.
dom tog iaf blodprov och kolla så att det inte va cancer. så vi får se i slutet av veckan. :S
Håll tummarna. återbesök om 2-3 månader.
Posetivt va ju att iaf blodtrycket va bra. Så jippi för de. :P haha!!

Hoppas ni haft en bra tisdag. i morrn är det skola igen. tror vi ska gå igenom nån redovisning vi ska ha i på fredag.

Blir nog Löövånger i helgen!! MYS!
Massa pyssel och kärlek!!
blir bara spännande hur tusan jag ska få med mig mina grejer. :P haha!!

However så mår jag iövrigt bra och är lycklig. men trött, så det blir nog sängen nu snart. :) ska bara kolla igenom uppgiften tills i morrn.
så från mig. Godnatt!!
Puss!!


PEEZOUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar