24 nov. 2011






ojojoj, vilken dag. men med mycket möda och slit vart det en underbar middag.

Taack Stort TACK Till Sarah och Amanda för all hjälp.


Kalkonen vart gudomlig. jag är sjukt stolt över mig själv. haha!
Stuffing, Gott, de enda jag varit lite besviken på va sötpotatis moset, alldeles för sött för min smak. :P haha!! Men Allt som allt, En 10poängare.

Haft en underbart mysig Dag /Kväll. jag är så tacksam för det liv jag lever, och njuter! Tack världen, tack min familj, tack mina vänner för att ni finns i mitt liv.
Det är så viktigt att visa tacksamhet, jag hoppas att jag kommer bli bättre på visa de. Kärleken jag har inuti mig är enorm, Och den vill jag dela med mig till er.

Jag Hoppas ni har haft en underbar dag även om ni inte har firat ThnxGivin. men jag lovar er, det va underbart. testa. :) Och glöm inte, visa uppskattning, i morgon kan vara försent. Kärlek till er alla och önskar er en fortsatt trevlig kväll.

nu ska jag ta och plugga lite inför redovisningen i morgon, för det har jag visst inte hunnit idag. Haha, Prioriteringar. :P haha!! men jag tycker jag prioriterade rätt.

Puss på er och världen, Tack Amerika för en trevligt tradition. detta ska nog göras om.


PEEZOUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar