25 nov. 2011




Ljus, musik, och kärlek!


Bytt gardiner i Vardagsrummet,
men ännu inte bestämt mig om det är dom jag vill ha. :P
Men jag gillar dom! Haha!! Julstjärnan står i fönstret. advent ljustaken är framtagen, och Oh holy night smyger ur högtalarna.
Jag är så lycklig. det sprudlar med glädje i mitt hjärta.
Jag är så tacksam för mitt liv, jag Älskar min familj, mina vänner, och jul.

Under julen blir jag så full av kärlek att det nästan bubblar över.
Lyckan är så total. Jag önskar bara att alla kunde känna den glädje jag känner.
Jag försöker att sprida så mkt kärlek och glädje som möjligt, och jag hoppas att ni känner de.

Önskar er alla en underbar helg! Fylld med kärlek och lycka!!

Vill bara ge världen en stor varm kram!
Tänker på er alla som inte har ett hem, någon nära, någon att dela glädje me.
kom hem till mig, Jag vill ge.

Puss på er alla!!


PEEZOUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar