17 nov. 2011

Hello, my name is Hanna.

Visa Uppskattning, show appreciation. Egentligen inget svårt alls.

Men ändå så gör vi de så sällan.
Ett förhållande måste underhållas, gäller alla förhållanden.
vill man bibehålla den Status förhållandet har, vattna då blomman då och då.

Jag tänkte försöka mig på att visa uppskattning till de jag uppskattar i mitt liv.
Bara ett litet ord? En kort mening, lr en kram.

En till sak vi inte heller uppskattar är, det som vi tar förgivet. solen, regnet, luften, rinnande vatten, att vi är friska? de små sakerna i livet som alltid/oftas finns där utan att vi tänker på de.

mitt uppskattande idag går till.

Michaela, Min vän och en ägare till en stor del av mitt hjärta. Tack för att du finns!

Morgonfrost i solljuset. Det glimmande kristaller i gräset. det frasande lätet under mina fötter. tack för att det finns.



Sovit länge i natt, skönt, tror jag behövde de efter twidays bravaderna. :P
Snorig och slemmig i halsen, men lycklig att vara vid liv en vacker dag som denna. :)
Rasmus är och jobbar, men kommer väl hem nån gång till middagen. vad som står på menyn får vi väl se, nu ska söka upp psykiatri boken och Kanske påbörja pluggandet. Vi får se. Önskar er alla en underbar dag, fylld med Kärlek!!!



PEEZOUT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar