27 nov. 2011

Hejhopp, jag kan inte somna om.

Å då tänker ni, somna om ? klockan är ju bara 22.33.

jag höll på somna när vi satt och åt midda på eastern palace. :S
Jag va trött. galet trött. så när jag kom hem gick jag å la mig i sängen,
och somnade på störtt! nu är jag jätte trött, men uttråkad så jag kan inte somna om.

Skyltsöndag.

va mysigt, men inte lika mkt som jag minns det :/ Det va mera jul förr i tiden.
Mera fristående försäljare efter gågatan, nu vare 2-3 st bara. Men vi fick me oss en awesomeGod senap iaf. ahha!! Sen inhandlade vi lite julklappar. och lyssnade på barnen som sjöng fina julsånger.

I morgon är det föreläsning. om vad minns jag inte, men säkert nått spännande. :P
Måste börja fundera ut vad jag ska skriva om i mitt fördjupningsarbete.
finns så mkt intressant att skriva om, har svårt att bestämma mig.

Måste slutföra mitt julpyntande snart, har inte riktigt haft tid.
måste byta gardiner i köket.
men det är ju jusst det att jag måste styka dom som jag skjuter upp det för.
plus att jag har inte ritkigt sånna jag vill ha. tror ajg ska ta å köpa nya :P

puss på er, vi får väl se hur pigg jag är i morgon bitta, jag lär ju inte somna på ett långt tag. haha!! Puss!!


PEEZOUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar