12 nov. 2011

En otroligt mysig kväll med systrarna Lindgren - en. men he gick ju ba bra ändå. :)
Älgtacos och massa mys.

sett Beethoven, och oldshool.. Lite nostalgi så dära lagomt. haha!
börjar ändå bli lite små trött nu. haha!! kanske borde gå å sova så jag inte vaknar lika sent i morgon som jag gjorde i dag:S haha!! Men men, i morrn ska jag skriva på arbete, tvätta, och städa. och det är bestämt. men sen om jag gör det är ju en annan sak. :P haha!!

Hoppas på snö snart!! Börjar sakna de ordentligen nu, behöver ljuset som det medför. :)
Jul jul strålande jul, jag längtar så :) Och snart är det första advent :) YEAY!!! men därimellan funderas det ju på an thnxgivning. få se hur det blir me de. :) Och på tisdag twiday :) Ursh va jag hare bra :)

Hoppas ni har haft en lika underbar fredag som jag, och att ni är lyckliga!! Puss!!


PEEZOUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar