21 nov. 2011




Ååh vilken mysdag!!

Först en rå intressant föreläsning, och sedan hämta upp Ras för att besöka Underbara MandaPanda!! Kärlek!!
Såg lite TBBT, och myste, Sedan gick vi till IcaMaxi och handlade lite bakgrejs.
och sedan gjorde vi dessa GALET goda Subwaycookies (Som jag kallar dom)
Och dom blev nästan lika bra. sjukt imponerad av oss.!!
Men då har ju amanda galna skills :)
Skärmde livet ur deras katter och njöt till Friends with benefits, Roolig,

Idag går uppskattningen till!

Amanda, För den underbara människan du är!!

Kylan, som en stickande mysig känsla på mina kinder. tack för att du svalkar. haha!!

Ronja och Elias kom oxå förbi till Amanda och erik. Rooligt.
Är så glad att rasmus äntligen har börjat umgås med sin systrar igen, :)
Känns bra! :)

However, är på väg i säng nu, kan knappt hålla ögonen öppna, men kände att jag måste dela med mig av min mysiga dag!! Taack till alla inblandade!! Puss på er!!


PEEZOUT!!

1 kommentar: