26 nov. 2011




ååh, mysiga dag!


Olofsfors julmarknad. men den va mindre än vad jag hade väntat mig,
men otroligt vackra grejer!! Ojojoj!!
Hittade min en jätte rusikfin godjul skylt, och några chokladskorpor, men dom va inte riktigt lika goda som jag hade tänkt. men men.

sen fikade vi, tog en otroligt god getost/lufttorkad skinka ciabatta. galet good!!
och värmde upp oss lite.

sen va vi en snabbis förbi kvantum och spårade på glögg.
och lite till praliner som jag tänkt göra i morrn kanske! :)

rasmus kom nyss heem från kvantum, älsklign har köpt JOLT! ;)

Näe nu ska jag leta mer julfilmer, och försöka övertala rasmus och emil om att se dom istället. :) Haha!! Lär ju inte funka. :P

gjorde grymt god kyckling gryta till midda i dag. champinjoner och bambuskott.
otroligt gott!! Lite sting i. trevlig. :)

puss!


PEEZOUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar