17 okt. 2011

jag har inte mkt till liv, men det visste ni väl redan. :P haha!!
Hela helgen har bestått av gilmore girls, och inget annat..
men det har varit ganska så skönt. totalt noll Hjärnarbete. :D
Men som sagt, borde nog ta och läsa på vad vi ska snacka om i morgon på skolan. :P ha! kan ju va en idé. :P ha!

Ikväll blire TacoGratäng, vi har bjudit över Annelie, så hon slipper laga mat till själv då tomas har farit till Indien. AVIS! och sen så kommer sarah! :D
halsbränna och värk startade denna dag, nu kan det bara bli bättre :D

Dear friend, Bad love is all u know, all u know.

hur som haver, jag är trött och energilös som vanligt. Jippi. haa! Men lika kärleksfull som vanligt!!! så Kärlek till er alla :)

Kärlek till alla blir kärlek till Allah efter ett tag. och det har väl alla delade meningar om, religion ska jag inte gå in på idag. allt har sina för och nackdelar. hursomhaver, Önskar jag er en underbar dag. och ni får ursäkta att jag är väldigt Random och tankspridd idag. och hela helgen.. :P

PEEZOUT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar