10 okt. 2011





Gårdagen va underbar!!! Vi får och tittade på Annelie och Tomas stuga(rasmus mama&papa)
han har ju inte sett den än. men den är så fin! Så mkt potetial :)

Vi hade picknick på en strand i närheten. lite små kallt men mysigt.
vi for hem till dom, vi skulle äta midda där, men ursh va kallt som hade. jag höll på att frysa fötterna av mig. så älsk satt i gång en brasa. hahah!! men de fick jag äta upp hela kvällen. Dom tyckte det blev galet varmt.. hahah!! ,men jag frös fortfarande.. :P inte lätt. vi spelade lite spel och myste. vi kom hem och jag gick och sov. HAHa!! Dagen va sjukt tervligt. taack alla :D

satt i gång en tvättmaskin. borde göra mkt idag. men vi får väl se hur det är med energin. har nästan sovit 12h alltså alldeles för mkt. men ändå så galet trött. :P haha!! How ever! jag är lycklig.


Like casper said, Can i keep u! Kääärlek!! jag är så galet kär i dig rasmus!!!!


PEEZOUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar