12 sep. 2011

Vilken jädra smäll!! Som dynamit Harry hade sagt!!

Tog mig 41 minuter att höra klockan i morse, galet trött. Hoppade in i duschen. Sen vare dags att fara.
Tydligen åska :S small till rejält. Trodde det va en explotion eller nånting. :S haha^^
inte lätt att va nyfiken. Regnar som bara den :S men hittade tusan inte paraplyet så nu sitter jag på bussen dyngsur:P haha^^

Klockan 13 idag kommer Maria Lärare/sadist. Ha^^
blir spännande. Haha^^ tur jag har han jag har gått med mest. :)
Galet.

Jag är sjukt nöjd med min nya header!! :) cornelis är underbar! På alla sätt.
Du stiliga Karl! :)

Skinksnitzel tydligen i kväll. Spännande, från skratch. Jag har en abitiös man. :)
Jag vill säga godnatt, men jag antar, godmorgon världen! Hej du vackra dag. :P

PEEZOUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar