26 sep. 2011

Ooh, nu är jag lycklig!! Fått träffa alla mina älsklingar (klassen)
Så sjukt kul att träffa er alla!! Jag har saknat er! Synd bara det va typ nästan sista gången alla träffas. Nu är vi uppdelade i grupper.
Iofs äger min grupp men ändå! Jag älskar ju helheten!!

Utvecklingstörning står på schemat! Men inte förena nästa vecka.
För jag har en vecka kvar av praktik! Men det enda jag vill är att sätta mig i skolbänken!
Nu har vi iaf lagt upp ett schema på vad som ska höras när ;P
Skönt! :)

Skulle ju egentligen ha kollar på höstjacka idag, men eftersom ras inte redan va på stan så far jag hem istället.
Är på myshumör, tända ljus, skön musik, och massa kramar!!!

Än så länge är Felix kvar i magen! Jag längre så tills du kommer! Michaela och andre ni har nått underbart att vänta er!!!
Är så glad för eran skull!!!


PEEZOUT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar