22 sep. 2011


ojojoj, vilken dag alltså.

Idag har jag varit med vid en Operation.
bland det läskigaste i världen!!
så jälva äckligt, men ändå så facinerande. tarmar, blod, och vidrig doft...

magen har fortfarnadeitne lugnat ner sig. men ändå höll jag ut. :P

Från 7 i morse till 15. satiken va ont i benen och fötterna jag har.
frågan är ju om jag tar mig upp i morrn. :P
galet. Detta är nog bland det äckligaste jag har varit med om, men är glad att jag fick hänga på.
huvva..

taggar att snart är de helg, tacos, bowling(kanske) får och bira.?! Ha!
How ever, efter morgon dagen är det bara en vecka kvar, men börjar skolan redan på måndag. spännande och se hur ajg ska lyckas få ihop de..

men nu väntar vi alla ivrigt på lilla Felix som ska pluppa ut snart... Jag är så taggad att få snusa och pussa sönder han. Ursh vad mkt kärlek han kommer få. :D
älskar han redan!!!

har nyss suttit och sett Tzatziki morsan och polis. (stavning)
och drukit cola ur glas flaska, " när cola smackar som bäst"
men snart är det nog dags för att hoppa i säng, om man ska palla 04.00 i morgon oxå.


PEEZOUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar