4 sep. 2011

jahapp. då va denna helg över : Kändes grymt skönt att vara ledig.

Bara slippa stiga upp 4.00 gör mkt. :P haha!! Men denna vecka går jag bara 2 dagar, sen 3 kvällar, men då får vi väl se vad som är värst.
när ajg jobbade så va det mkt härligare att jobba dag. men vi får se.

Idag har jag som sagt varit hos Mjos! kollat in hur långt dom har kommit på lägenheten.
den börjar bli riktigt snygg. byggde ihop en byrå åt dom för att iaf hjälpa lite.
som ni kanske vet så älskar jag att flytta. det är så galet kul :p även om jag trivs så galet bra här där jag bor nu så skulle det va kul att flytta, :P Kanske får ta och flytta in och ut ur samma lägenhet. men det blir ju inte riktigt samma sak men ändå.. :P hahaha!!

I morgon äär det som sagt praktik igen. fortfarnade inte taggad. men men, visst det går ju lättare och lättare, men jag tror nog aldrig jag skulle palla att jobba på sjukan...
så jälva ohumant... Jag gillar människor!

hur som haver, nu ska jag ta å sova så jag tar mig upp i morrn.
i morrn blire tjälknöl!! Åååh typ världens godaste mat!! längtar!!

PEEZOUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar