11 sep. 2011

Grattis Pekka på 25års dagen!! Grattis Grattis!

vaknade vid 11 idag, skönt att få sova ut, :)
men dock så tog jag mig inte ur sovrummet förens typ nyss.. :P

Det här med att tvätta det går ju sjukt bra,
in i maskin ut ur maskin och in i nästa.
men det här men att sortera tvätten och lägga in den i skåpen,
det är så galet tråkigt..
Haha!!

Idag hade vi som plan att städa, men det tanke på att klockan redan är så mkt så vettetusan om man hinner.. vi ska till pehr och äta tårta är planen!! :D
har fortfarande inte bestämt om jag ska me på bion lr inte men, vi ser väl!!

Annars för dagen, ta det lugnt och njuta av livet. kanske ta sig en promenad fram mot kvällen. hoppas på regn!!

Det finns inget mysigare än att gå i duggregn.. lr jo klart det gör. men det ligger där i toppen men allt annat mys :P haha!! tycker du jag är knäpp? Okej, men nu är det så att jag älskar regn, det är ett rikigt mysväder. hösten är mysig, vintern är mysig våren är mysig Och sommarn är mysig. haha!! Jadu, så kan de va när man är på bra humör. :P

Men man kanske borde hoppa in i duschen, och göra sig iordning för firandet av pelleplutt. men vi hörs!


I dag är en sorgsen dag för många 11/9 exakt 10år sen, och jag håller en tyst minut för alla som har lämnat oss denna dag, men även alla andra dagar på året. Vila i frid.

PEEZOUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar