16 sep. 2011

Gårdagen va jätte mysig!! Galet va man kan älska en vän.
:) hon är allt bra underbar Micha :)
Även om planen för hennes födelsedagspresent inte gick som det skulle så vart det bra ändå.

Ont i hela kroppen, känns att jag har sovit dåligt i natt.
Somnade vid 20.00 men vaknade vi 22.00 sämsta kisspausen ever!
Somnade inte om förena vid 2 :/ halsbränna och värk i bena. Undrar om jag börjar få restless legs...

Hur som haver nu är jag på väg till praktiken.. Känns väl sådär. Hade hellre legat och sovit. Och det här med att jobba helg suger!
Men blir helt snevriden i huvudet, igår hade jag söndag. Idag har jag måndag...
Men men, sometimes à girl gotta do what à girl gotta do..

Hinner inte träffa Rasmus nånting i helgen. Jag jobbar dag, han jobbar kväll :/ alltid denna tajming. Men vi är iaf lediga måndag båda två, om jag inte minns fel.

Shiit, nu börjar jag fundera stängde jag av plattången?
Panik!! Fast, jag borde väl ha gjort de.. Eller, får försöka ringa Rasmus så får han kolla!!

Vi hörs!! Puss!


PEEZOUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar