10 sep. 2011




Bjöd Pekka på midda idag.
Grillad fläskfile krocketter, och denna sallad.
planen va att jag skulle ta kort på allt men jag va för hungrig... HAHAH!!^^

morgondagens plan. Städa. egentligen vill jag me dom andra på bio (pekka,sara&Älsk)
Men känner att jag måste sova tidigt, då ajg börjar 6.45 och och min lärare kommer till praktiken. Halvtids bedömming. är väl inte allt för nervös från praktikpltsens håll, men tanke på att jag är sjukt bra. men däremot att min lärare hatar mig är ju en annan sak. hahha!!^^

men nu ikväll så har Grabbarna iaf fått förbereda sig för morgondagens bio. vi såg alltså jägarna1 i kväll. :P
Roligt nu i efterhand när man har varit där den spelades in, och att man känner igen sig. :) haha!! dock vare ju några år sedan man va i älvsbyn men vad gör väl de. vacker då då vackert nu, mindre vacker film...

Haha^^ Mamma frågade vad jag hade för planer för julen.. och som vanligt så blir det inte som jag tänkte. när jag väl bestämmer sig för att inte fira jul med min familj utan rasmus så kommer så klart min underbar bror, kanske. man vet aldrig säkert me den gossen. :P haha!!!
men vi får väl se. inget är ritkigt bestämmt än, men känns kul att få fira jul med rasmus nån gång. det har jag ju nästan inte gjort.. :P haha!!!

aja. det är ett tag kvar. men nog visst börjar jag tagga den redan. :D hahah!!

men hur som haver, livet är förövrigt bra, trött i huvudet och kroppen från praktiken men det är väl som de ska.. :P haha!! Känner att nu när jag har praktik har jag inget liv.

Börjar jag 6.45 så stiger jag upp 4. och går och lägger mig vid 19.00
börjar jag 13.00 så sover jag till 10. och går och sover när jag kommer hem. :P haha!!

börjar bli lite trött. lr kanske lite uttråkad.. vet inte rikigt.. rasmus sitter och spelar xbox, och jag vet inte vad jag vill göra. är för trött för att göra nått, men för pigg för att sova. :P hahah!!

PEEZOUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar