1 aug. 2011

Ja, spännande dag, kom till jobbet 11.00 började 12.00 men tyckte det va lika bra att sätta igång. :)
Planen i morse va att jag skulle va ledig i morgon istället, men sen helt plötsligt skulle jag jobba i morgon, fast sen skulle jag tydligen inte de :S hahah^^
Helt förvirrad, men tydligen/förhoppningsvis är jag ledig i morgon.

Då tänker jag nog inte svara i telefonen.
Men jag jobbar hellre i morgon än på söndagen efter min delade tur :S fytusan!!!
Jobbar kväll fredag, deladtur lördag, och dag söndag. Fytusan!! Men sen öre över :P
Men sen bär det ha gått en vecka av ledighet lär jag ju sakna mina gamlingar!!!

Men men! Ha rast nu iaf, ligger med fötterna i högläge och väntar på att klockan ska bli 21.00 kr 20.30 lr när det nu är jag slutar :P haha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar