30 aug. 2011

Godmorgon, lr iaf morgon.

Va ett tag sen jag uppdaterade.

I torsdag firade jag och Rasmus 4 år :)
den dagen spenderade vi i bilen på väg till Sthlm :P
Vi kom fram vid12.00 tog oss en kvällsmacka.
Vi skulle sova hos Svante den natten. Han hade fixat kvarterslägenhet som dom får låna ut till gäster. :)
Låg nere i en källare på andra sidan gården.
Riktigt mysig va den ändå. Låg och sov i en obekväm bäddsoffa. Hård nanting.
Men vi tände några ljus. Lyssnade på mys musik och pussades :P
Vi steg upp vi 9 åt frukost. Och tog oss till Ikea, kungenskurva.
Galet stort. Handlade lite små prylar.
Tog oss vidare till hammarbyhamn och addidas outlet. Där Rasmus fick handla lite. :)

Sedan efter många om och men så tog vi oss hem till Johan. Där vi skulle sova resten av helgen. Ville egentligen bara sova.
Me tanke på att jag sov kasst på hårdsoffan natten innan.
Men vi fräshade upp oss och tog oss till söder :)
Gick ut och åt, vi va sjukt hungriga. Först så åt vi en enorm Skagen/kräfttoast. Sjukt god. Sedan när vi märkte att vi vart sjukt mätta så kom varmrätten in. Haha. Åt svensk entrecote :P haha jätte god. Antar jag . Jag va så mätt och magont full ;P
Hahhaha^^
Kvarnens uteservering vare vi vs på. Där satt vi ändå ett bra tag. Väntade på emma och Tobbe.
När vi alla suttit där ett tag så märker vi att det är en brud som skrocket hysteriskt. Han ramlade, han ramlade. Men vi tänkte som inte mer på de. Med tanke på att det såg ut som han ramlade över en en meters stenmur ner i nå buskar.
Men sen när vi går där ifrån går vi förbi och ser att dom där buskarna va träd. Han hade ramlat ner typ 8m :S ambulansen va där. Men han låg nästan livlös. Hoppas han överlevde.

Vi gick till gröna jägarn. Tog oss en öl. Men kom på att vi ville till Patricia why? Dont know :P
Men där satt jag och nycktrade till och dom andra vart fullare :P tillsist övertalade jag dom att vi skulle fara hem.
Spydde hela natten. :s Haha.

Lördag. Bröllop. :)
Måste först och främst tack för en underbar kväll. Det va magiskt. Taack.
Vackraste människorna i världen. Jätte kul att träffa Abbas.
Underbart god mat. Galen dans.

Men jag kan uppdatera mer sen. Börjar andra dagen på praktiken nu. :)


PEEZOUT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar