18 juli 2011

Som jag sagt tidigare så suger min uppdatering när jag är ledig.

Jag har varit "sjukskriven" legat med asjobbigt förkyldning.
Men jag har bara hosta kvar. Så det känns bra,

Varit intensiv helg, i fredas fixades rabatten, Rasmus gjorde de, jag pekade,
Lördagen spenderades på åselemarknaden med picknick och annat mys! Köpte:
14par sockar, 10munkar, 5tunnbröd, en vildhasse korv, lite barnkläder till Felix, ett nyckelband, ett nytt iphone skal, pärlemorosa, och massa annat..

På vägen hem från Åsele bestämde vi oss för att fara till sörmjöle, :)
Får tvärt hem lämnade massa grejer, och hämtade badkläder och lite annat,
Väl där så såg vi en film, sen sov vi i skinnsoffan, hatar att sova i skinnsoffor,
Man fastnar ju :/ haha^^ hur som haver, efter lite övertalning så får jag och alla andra till lillskärsudden och badade, KÄRLEK, och nostalgi, kände mig som hemma :)
Sol bad och mys!!

Men nu är jag på väg till jobbet, :P

PEEZOUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar