9 juni 2011

Jag älskar solen, jag älskar min älskling, jag älskar mitt liv!!!

Dagen började med en picknick i solen ute på kyrkudden!!!!
Mackor, wienerbröd, Harry Potter, och underbara älsk!!!
Dagen har varit så galet lång, så galet underbar!!!
Solen har smekt mig, men det har gått bra, däremot är Rasmus lite rosa!!!
Svetten har verkligen runnit!!! Vi for väl hem från udden vid typ 4 och fortsatte hemma, fixade äntligen bort den fula busken som vi tänkt göra sen vi flyttade hit. Vart guld, men att så och slita och dra i denna värme va inte roligt. Haha!!!

Hur som haver planen va fil till midda, men saltsuget va för stort så de blev Max!!!
Där vi träffade martin en snabbis, sen hamnade vi på Peppes återigen. Satt å tog några i värmen, men nu är jag hemma. Ligger i sängen, fönstret är öppet täcket ligger på golvet och jag är så galet varm, hur ska jag klara denna värme?!
Tydligare ska det bli varmare! Men ursh jag klagar inte, så länge jag få ha kläderna av, annan sak blire ju på jobbet men det är ett senare problem, det tar vi då.

Nu ska jag ta mig en tupplur. I morgon har jag tre sminkningar inbokade till baken så det blir kul!!! Wish me luck :)

PEEZ OUT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar