28 juni 2011

It's a brand new day, and sun is shining:)

Godmorgon Sverige, och resten av denna vackra värld!

En morgon utan stress :) har hunnit stulit morgon kaffe, japp. Jag har börjat dricka kaffe :P haha^^ käkat två bananer, duscha kammat håret och klappat katterna :)
Men dock så steg jg ju upp 3.34 :P men jg va ändå vaken. :P
Haha^^

Nu sitter jag och väntar på bussen :) tror den ska gå 05.42 lr nått sånt :)
Idag är en bra dag!!

Kl 16.00 slutar jag, och mami ska hämta mig och fira min kommande födelsedag, :)
22 år :S tiden går fort när man har roligt :P hahah^^

Hur som haver så 06.45 ska jag infinna mig på jobbet, ett mysigt pass tycker jag.
Och Nu har jag dekorering så nu ska jag komma ihåg att ge alla deras medicin. Håll tummarna för mig :) puss!!
Hoppas ni får en lika bra dag som mig idag :)

PEEZOUT!!

2 kommentarer:

  1. Hanna vilken tid bjuds det på tårta på torsdag ?

    SvaraRadera
  2. Nä jag jobbar mellan 12-21 så det kanske inte passade så bra då :/ Grattis på 22 års dagen btw, haha ;D

    SvaraRadera