13 juni 2011

Hoj, :)
Nu sitter jag utanför jobbet, börjar om en halvtimma. Nervös! Trött! Taggad! Less! Glad! Blandade känslor!
Sitter och smygtittar på mina söta små gamla genom dörren! Och det känns jättekul!! Även om inte do känner igen mig. :P haha!
Men då tänker jag även på oh va skönt det skulle ha varit med sommarlov!!!
Bara njuta, sola bada och må gott!!

Men men! Man ska väl ta tag i livet nån gång, ska lägga upp schemat så ni vet hur jag jobbar, om nån känner för att njuta med mig de lediga dagarna :P

Hade väldigt svårt att sova inatt, men ännu svårare att vakna! Alltid ska de va nått!! Hahah^^ hur som haver jag är lycklig! Och taggar första lönen!!

Jag får se om jag orkar skriva nått i kväll när jag kommer hem, men jag tror inte de, för jag slutar inte förens 21.15 och börjar tror jag vid 8imorgon. Men men, vi ser väl!!
Ha en underbar ledig dag ni andra, och se till och njut även om de är ruggit kallt! Haha^^


PEEZOUT!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar