5 juni 2011

Hej!

Solen är min bästa vän, den har smek mig hela dagen, så nu är jag alldeles brun av kärlek..

Hahahah^^ Lät lite fel men ni förstår vad jag menar!!!

Dagen har varit underbar! upp vid 10, klär på mig och ut i solen med katterna :P
Helt underbart, sen tillsist kommer jag på att jag kanske ska ta å väcka älsk.
Så han kommer tillsist ut med mig. :) vi sitter i solen och äter jordgubbar!!
klockan närmar sig 12 och viveka ringer (faster)
vi åker med dom ut till papi! som fyller år! Och är förövrigt det bästa i världen!!
Äter tårta, solar, klipper gräsmattan, kollar på när rasmus grillar, och sedan åt vi mat, jag å rasmus grillat och de andra surströmming, fast rasmus tog sig en klämma, så får väl se hur länge jag står ut med doften i natt, om gasutsläppet blir för stort!! hahah!!

Gårdagen va jätte mysig!! Taack Jose för den goda maten, som vi alla hjälpte till att laga. :P
Empanadas <3 vart jätte gott, trevligt sällskap och allt va bra!! jag ägda alla i marvel vs capcom 3 och även i mortal combat, va väl egon som va lite svår att vinna över men annars så.. haha..
hade ju dock ingen aning om vad i helskota jag höll på med men men, i dag känns det i händerna och fingrarna ;P

Nu sitter vi hemma, lyssnar på go musik och dricker varsin öl (i mitt fal cider) och mår bara braa!! Lite röbrända man är lyckliga!!!


PEEZOUT!! KÄRLEK TILL ALLA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar