7 juni 2011

Gokväll, :)

Det vart bio ikväll. X-men : first class.
Riktigt bra, förutom slutet. Men det va tydligen så den skulle sluta...
Ungefär som om Bamse skulle visa sig vara ond helt plötsligt. Kr som om bambi i slutet skulle bli slaktad.. Typ ungefär som i Harry Potter när "gandalf" dör. Jag vet att han inte heter gandalf. Men jag kan inte stava till professor dumbledor...
Haha, hur som haver

Dagen har varit underbar, väldigt lång sov morgon. Cyklat ner till kvantum och handlat, sugit på solen lite och njutit av sällskapet av min käreste.

Livet är underbart just nu.. Men snart är jag tillbaka i verkligheten igen..
Men jag njuter mesans jag kan :)
Nu ska jag ta och sova, och njuta av sällskapet av min goda vän John Blund.


PEEZOUT!!! Sleep tight, so the bedbugs won't bit ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar