10 juni 2011

gamla frågor och svar från apan, :P


Hur gör djur?
– djur gör djur
Har du någonsin gjort ett IQ test?
– japp och de va negativt!
Är du rädd för Svininfluensan?
– jag har redan knorr & tryne så de är lungt :P
Tror du på någon högre makt?
– JulTomten
Vad är Plan B?
– Now show Them Tittis!!
Har du katt?
– alla är katter!
Julafton eller födelsedag?
– Lulen! :)
Tycker du om stearinljus?
– Man är väl romantiker .
Vem bäddar din säng?
– vadå bäddar? vafasen är det?
Vad är ditt favoritgodis?
– Lollipop så klart,! HAHAHAHAH
Hur kommer han som kör snöplogen till sitt jobb på morgonen?
– som alla andra, Isbjörnen!
Vilken kändis skulle du vilja blev medlem på Apberget?
– none, apberget är till för oss lowlives!
Vad är lågt?
– beror på hur högt man står.
Vad är meningen med livet?
– Käääääärlek
Vem/vad lockade dig till Apberget?
– DIN FARMOR!
Världens bästa namn?
– maxemilliam så klart
Vems idé var det att stoppa in ett s i ordet läspa?
– Sarah
Vem står dig närmast; Mamma eller Pappa?
– Pappsen :D
Om det blev jordbävning på Mars, vad skulle det då kallas?
– rock n roll!
Gillar du Patrik? Eller vem gillar du?
– JRL!
Favoritväder?
– REGN! STÖRTREGN!
Vart var du innan du föddes?
– i en konservburk.
Vad är din inställning till tatueringar?
– Mummafillibabba! :D
Vilken dialekt är den vackraste?
– göteborska
Har du ett sommarjobb i sommar?
– hell no, sommarn är till för att avnjutas, :]
Hur många på din vännerlista har du haft sex med?
– Censur.
Varför finns det inte kattmat med smak av möss?
– Det finns ju flator. :)
Vad ser du när du tittar på en spegel?
– En cool kille med solbrillor från rodskilde.
Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
– En Förbannat trevlig kväll på Skellefteåfestivalen
Skulle du passa i mustasch?
– har redan en rikigt manlig!! :D
Vilken seriefigur skulle du beskriva dig själv som?
– Doris i hitta nemo!
Vad skulle du aldrig kunna sälja?
– Min kompis sarah :]
Anser du att du är händig?
– arbetar med händerna varje dag ;) HAHA
Hur avslutar du ett samtal?
– ah, pusshej!
Sandaler eller barfota?
– barfota :D
Hur fort måste tomten åka för att hinna med alla barn?
– han har trimmat renarna :O
Ska du på någon festival i sommar?
– Tagga trästock ^^
Vilken är din drömbil?
– BMW såklart!
Vad skulle du aldrig kunna jobba som?
– apberget administratör :]
Godaste ölen?
– miller
Vem är den mest intelligenta person som du vet?
– Min pappa
Har du varit på Ikea i Haparanda än?
– Int än men snaaaart ;)
Var går du skola? eller jobbar?
– KFUM, design, Som avancerat Dagis. :)
Calskrov - vad är det?
– Det är väl Klas´s korv?
Beskriv dig själv med en låt?
– MIlkshake :]
Vem pratar du oftast med i telefonen?
– Vattenglas
Hur känns det att bli sviken?
– det gör så dära ont i hjärtat!
Vad sjunger du på nästa Idol-audition?
– Vilken Jävla träng!! Eller älgarna demonstrerar :]
Vilken är din favoritmånad och varför?
– juni, sommar, fest, och födelsedag :)
Stämmer de kända myterna?
– Näe sex är skönare :D
Hur länge har du varit medlem på apberget?
– sen barnsben :D
Vilken är matematikens viktigaste funktion?
– En gång är ingen gång, 2 är likamed 0
Borde pensionsåldern höjas?
– Näe, jag är gammal nog!
Har du en egen hemsida?
– näe, men vill ha :]
Varför är ordet förkortning så långt?
– Därför Mask var redan upptaget ^^
Vilken är den kökspryl som är drygast att diska?
– gaffel :O
Vilken James Bond-skådis var bäst?
– sean connery :]
Varför lutar tornet i Pisa?
– Han som gjorde den var högerhänt.
Har du en ovän?
– Mina dammRåttor :O
Är du en morgon- eller nattmänniska?
– NattUggla .D
Vilken är Sveriges finaste by?
– Lövånger :D
Är du höger- eller vänsterhänt?
– den lutar åt vänster :]
Skulle du kunna förlåta att din partner varit otrogen?
– skulle du förlåta hagamannen om de va din kom...
Vad är dåligt väder?
– blåsigt :/
Vilket lag vinner elitserien i hockey?
– Skellefteå AIK!
Vilken tid brukar du lägga dig?
– när jag är trött? :D
Vad tycker du om att sova i tält?
– Dirty ´n Dirty :D
Vem tror du har ställt den här frågan?
– inte vare då jag, :)
Din sista måltid skulle bestå av?
– skokärm & mjölk :D
Vilken är årets bästa film?
– The longest yard & crash, kan fan inte bestä...
Vad hittar man aldrig i ditt kylskåp?
– Mat? :P
Lightläsk eller vanlig läsk?
– tacka faan för jolten :D
Om du blev tvungen att flytta till en annan stad, vilken skulle det bli?
– skellefteå :D
Vilken skola skulle du helst vilja gå på?
– Tegscentral 4-ever en gång tegar alltid tegare. :)
Är du nöjd med dina betyg?
– 2 st VG Resten IG så Joo :D
Mjukglass eller gräddglass?
– pigelin :D
Pensionssparar du?
– HHAAH ^^
Är du pollenallergiker?
– jag vene, hope not :P
Brukar du strunta i frukosten?
– haha, japps :P
Oroar du dig för fågelinfluensan?
– hoho, näe jag vill kunna flyga :)
Vad skulle du inte klara dig utan?
– kärlek.
Varför finns mobbing?
– varför finns det idioter? :O
Vad är fotnötter?
– Nötter med söta Fötter :P
Vilken tid på dygnet är bäst?
– natten ;)
Mobil med eller utan kamera?
– med :D
Bästa admin?
– Minos Helt klart :)
Hur blir vädret i sommar?
– sommar och sol, det har marcoolio lovat :P HAHA
Vad tycker du om discon?
– Inget för mig ^^
Hur många ggr per år putsar du dina fönster?
– Haha, bra fråga :P
Är du svartsjuk?
– på dej? OJA!
Vad har du för märke på din tv?
– HemmaBygge :P Haha, Ofta jag vet :P
Vad är det värsta man kan göra?
– svika nån
Vad har du för utbildning hittills?
– Friskvård, The One n Only :P
Brukar du sola solarium?
– mhm,
Vad brukar du äta till frukost?
– en snus :)
Vad tycker du om graffiti?
– Helt underbart!
Hur utseendefixerad är du?
– om du tänker dej okammad och mjukisbyxor :D
Vad får dig på bra humör?
– att få va me på dagens fråga :)
Om du fick göra vad du ville under en dag, vad skulle det vara?
– vara kille för en dag :D
Brukar du ha svårt att sova?
– Men skojjaru? :P
Brukar du ha mobilen på när du sover?
– självklart,
Vad är det värsta du vet?
– att få vetemjöl i näsan :O
Brukar du ljuga för de som står dig nära?
– Bara om de verklingen är nödvändigt :P
Samlar du på något speciellt?
– vetemjöl :)
När vill du ha ditt första barn?
– i morrn, eller på torsdag. :) jag gillar torsdagar :P ...
Vad tycker du om ideal?
– IN MY AS!
Vilket användarnamn på apberget är coolast?
– Woopis så klart!
Borde vi ha skoluniforn i Sverige?
– ska vi ta dö på de urballa stilarna eller :O
Vad vill du bli när du blir stor?
– inte som dej iaf :P
Har du haft en träkoja?
– Oja, Jag å Lumpan,lisa,emma, hade skita många!
Har du blivit kär i någon över internet?
– mm, i guess :]
Vad är det längsta du har pratat i telefon?
– 79 timmar :D
Hur mår du?
– Bakis :j
Har du varit på en blinddate?
– haha, ;P japp :P
Har du någonsin fuskat på ett prov?
– oja :]
Om du fick ställa en Dagens fråga, hur skulle den lyda?
– vars skönt? :O
Du ska bli världens bästa ..., vad?
– pök :P HAH
Vilken är den sämsta programledaren du vet?
– Dom efter JulArne :)
Vad gör du helst med en tändare?
– Deru ;)
Om du skulle äta en köttbit från en människa, vilken del skulle du då valt?
– :] de säger jag inte
Bästa smörgåspålägget?
– Oboy :D
Om jag säger Japan, vad svarar du då?
– jotack, ba bra själv då?
Vilken är den bästa barnvisan?
– SnapsVisan
Vad är det absolut roligaste du gjort?
– Inte dej iaf. :P
vad/vilket är det bästa stället att roa sig på?
– Haha, troru jag tänker avslöja de :P
Använder du något fordon, vilket?
– Ultra buss. :P
Vilken frisörsalong går du till?
– klipper & Färgar själv :P
Vilken ursäkt använder du dig oftast av när du kommer försent?
– Jag tänker inte säga nått, För jag har inget att sä...
Vad för funktion saknar du med Apberget?
– dusch :)
Hur lång är du? Och är du nöjd med din längd?
– 10 cm från marken, slår me själv när jag bli pilsk
Rekommendera en maträtt!
– MmmPie
Vad är du världsbäst på?
– på att va världsbäst :)
Har du något speciellt mål i livet?
– bli lika biffig som Hulken :D
Vad är det första du gör efter att ha klivit upp på morgonen?
– sätter mig vid apberget :D
Vem klipper ditt hår?
– jag :)
Hur ofta besöker du apberget?
– Tillräckligt, :P
Jobbar du, isåfall vart?
– På Gatan..
Vad är din största dröm?
– att han ska bli min!
Hur ofta tränar du, och vad i så fall?
– styrka 2ggr i veckan kondition 2 ggr iveckan
Vad är det finaste någon gjort för dig?
– Sagt att han älskade mig :)
Vad spenderar du mestadels av dina pengar på?
– Ofta jag vågar säga de.. ;P
Kan du något svårt ord?
– hyderonervakustiskadiafragmakontravibrationer. ...
Skulle du vilja ha barn, och isåfall när?
– När jag blir peppad på att få barn :P
Hur ofta äter du snabbmat?
– När jag får tag på den, den spring oftas för fort..
Vilken är den finaste staden?
– skellefteå :)
Vad är den perfekta presenten?
– som jag :D
Vad tycker du om att göra när det regnar?
– plaska i pölar :D
Vem är Margot Wallström enligt dig?
– Aah, juste vem är hon?
Varför ska just du bli hedersmedlem på Apberget?
– för jag är Umeåsstörsta Fjårtis, :P
Vill du ha president eller kung?
– President=Jag, för kung är jag ju redan ;)
Vad har du för familj?
– en underbar skulle jag tippa :)
Vem är snyggast i Umeå?
– Måste va min pappa :)
Vilken blomma/blomster är finast?
– Maskrosor & ogräs :)
Vad har du gjort hittills i sommar?
– kallar du detta sommar? :O
Vilken festival är bäst?
– Ingen av dom jag varit på iaf ;)
Finns det något du tycker är riktigt konstigt?
– Min morgonBånge är lite konstig :O
Vad är det bästa som hänt dig?
– det tänker jag inte avslöja! :
Är du en hejare på att dansa?
– Jag försöker lära mig Shake as, som bara negrer...
Vad gör du som mest när du sitter vid datorn?
– ApBerget, & Djurporr! :O
Vad är det mest värdefulla du fått?
– ett sms av dej :]
Vad har du för husdjur?
– En fiskätande fisk ,Imma & en Hund som låt...
Vilket är det konstigaste ord du vet?
– dammsuger=damnsucker
Vilken sport är bäst?
– sport, å sport, skare va träning, skare va styrket
Vilken insekt tycker du är äckligast?
– skabb, & Löss :P
Du måste äta en maträtt resten av livet, vilken?
– bra fråga.. :P
Vilket är ditt favoritbadställe?
– LÄNKEBO! (Sörmjöle)
Vilken dryck tycker du är godast?
– Jolt :]
Var skulle du helst vilja bo?
– I ditt rum :$ :P
Någon sorts maskin eller apparat du önskade fanns?
– haha, våga men säga de? :P
Vad är kärlek?
– Egoism för 2
Vad önskar du folk skulle kalla dig?
– Slynan.. eller nått :P
Största nackdelen med livet?
– Kompliserat..
Vad gör du helst en ledig dag?
– Sover.. :P
Vem är din bästa vän?
– Bitchen :]
Vad skulle du göra om du var den sista människan på jorden?
– Du Kanske ? :]
Tror du på TOMTEN?!
– Dum Fråga.. Han finns jue!
Om du fick ändra en sak i ditt liv, vad skulle det vara?
– Att Nisse inte hade nån flickvän :p
Den bästa dokusåpan?
– Bb Utan tvekan ;)
Du vinner 1 miljon, vad gör du?
– Går och äter en LyxDulyx Middag på mias :)
Vad gör du helst, jobbar eller pluggar?
– Sover
Hur ska en bra morgon se ut?
– Morgonstånd!
Vem borde bli nästa statsminister?
– Jag :)
Hur är du på morgonen?
– überkåt ? :P
Vem betyder mest för dig?
– Du :]
Vilken är den snyggaste frisyren?
– knullrufs!!
Blunda - Vad ser du?
– det skulle du gärna vilja veta va? ;)
Bästa varma drycken?
– Varmchoklad
Hur ser din drömtjej/drömprins ut?
– som du ;)
Spelar du något instrument?
– njae, gör du?:P
Vad ser du först på en person?
– Ögonen!
Vad är du beroende av?
– Jolt
Vad faller du för hos en person?
– öööögona..
Vilken är den mest onödiga uppfinningen?
– Typ vapen & sånt shiit...
Vad skulle du inte kunna leva utan?
– Mitt umgänge
Vilket är ditt favoritplagg?
– Du ;)
Den bästa tecknade figuren?
– Homer Simpson
Om du fick önska dig en sak, vad skulle det vara?
– En natt me dej ;)
Vad är viktigast med julen?
– JulTomten!
Du är besatt! Av vad?
– JoltMonstret
Favoritdjur?
– Pappa
Vad ska bli din huvudsyssla som pensionär?
– Pimp :P
Vilken är den bästa låten genom tiderna?
– Dear friend
Vilken är den bästa boken du läst?
– Läser inte böcker..
Vad ser du helst på TV?
– Simpson
Vilket är ditt favoritklädesplagg?
– MjukisByxor SåKlart ;) va annars
Vad bor under din säng?
– Mina Läxor!
Hur får man dig på bäst humör?
– Ger mig en Jolt ;)
Vem är din förebild?
– Systra min ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar