12 juni 2011

Då va den svenska sommaren här, :P
Efter en vecka av tropiskvärme känns det kallt, :P
men jag klagar inte, jag gillar solen även om den långt bort.

i går va vi ute hos pappa, riktigt mysigt, :) Kul å träffa svante, :)
I morgon börjar inskolningen ... Är väl itne till tusen taggad, men ska bli kul att träffa alla söta små gamlingar :) inte för att dom lär minnas mig, men jag minns dom så väl! Haha!!
Tre dagar inskolning, 4 dagars ledighet, sen börjar jag på riktigt.. :P
Nervöst, roligt, men ändå galet, jag har aldrig jobbat någon sommar förut.. känns jätte konstigt, Jag vet vad ni sitter och tänker, (välkommen till vuxenlivet,typ 100 år för sent.) Men jag vill inte bli vuxen, jag vill bara njuta, men tydligen måste man ha pengar för att kunna njuta, :S hahah!!

How ever, livet är underbart och det är kärleken oxå!!!

PEEZ OUT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar