30 maj 2011

Sitter ute i solen och njuter :) ibland är det bra med bittra människor :)
Idag skulle jag ha gått 7-12 på praktiken men det sluta med att jag går 7-10 praktik 10-16 vikarie :P nervöst! Men det ska nog gå bra!!

Förövrigt är jag lycklig och kärleksfull!
Helgen va bra! Världens längsta lördag! Började på praktiken 8 och slutade med att jag va hemma vid 3 på natten! Haha^^ så kan de gå när man har roligt :)
Jag slutade upp på Peppes där jag lekte psykolog!
Söta människor!!!

Hon undrade hur jag kunde vara så lycklig, dåsvarade jag att jag en gång i tiden kom på att jag va underbar! Hehe! Galet^^

Ledig i morrn och onsdag lr ja, har återträff på skolan på onsdag! Åååh va jag längtar!!!! Ska bli så kul att få träffa alla underbaringar!!! Och även få höra hur det gått för dom på praktiken! :)

Näe, nu ska jag lägga undan telefonen och bara njuta av solen!!

PEEZOUT I've miss u sun! U r amazing!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar