2 apr. 2011

Längesen sist!

Jag sitter i sängen, grymt bakis!
I vardagsrummet ligger det avdankade karlar i en obehglig doft av alkohol.
Rasmus ligger och snarkar bredvid mig. och allt är som det ska va.
Jag är bakis!... fast trodde ändå jag skulle må sämre. Jag har försökt dricka massa vatten, men har dock varit uppe och kissat 7 ggr i natt. :P haha!!

Hur som haver!!! Det va grymt underbart trevligt i går. :) Underbara människor, nya som gamla!
glad att emmelie tittade förbi. Och självklart sara!

Dock va det grymt tråkigt när sarah for. :( nu får jag inte träffa henne pp 600 år och det suger!!!
Men jag hoppas att hon kommer få det underbart!!
LOVEYOU!

Funderar vad planen är för dagen, första steg är väl att få upp alla de män som sover.

Nu är iaf älskling 25, nu finns det ingen återvändo! ;) LOVELOVELOVE!!

Jag älskar adelina och amanda! Söta små systra (En äldre) men rasmus kan skatta sig lycklig med sådan systrar.

På söndag blire middag hos Annelie och tomas (Tomas ej hemma) Ska bli kul, då blir det som rasmus familj som firar han, även om dom va förbi i går en snabbis och några lite längre :)

Nu ska jag se om jag få nå liv i karl och hoppas på en underbar bakisdag


PEEEZOUT I'M HANGOVER!

1 kommentar: