12 mars 2011

Sitter i det lilla rummet och gömmer mig undan allt folk! Så mkt folk som jag inte känner!

Känns bäst att sitta och chilla i min ensamhet än ljudnivån i huset :p
Jag får panik av alla människor :S
Men kul att träffa alla. Och grattis Tobias :)

Längtar tillbaka till jobbet på Pollux!!
Och borde sitta och plugga istället för att vara här!
Men det är så kul att träffa imma :)
Sker så sällan! Så man måste ta alla chanser man får :)

Idag har jag älsk och papi varit hos ras mormor och morfar <3
Dom är så underbara!!

Just ätit massa tårta, mums! Emma hade bakat så goda greja!
Men hon har alltid varit duktigt på att baka!
Nu ska jag försöka gå ut och sätta mig bland folket och vara lite social :)

Puss & PEEZOUT

2 kommentarer:

  1. hammon behöver ni handla? jag frågade pehr om vi kunde åka och handla så om han har bilen imorrn är du på ?

    SvaraRadera