25 mars 2011

klockan är 05.18 och jag har redan varit uppe i över en timme, vaknade innan väckar klockan som skulle ringa vid 4.30 nu är jag iaf fit for fight. men jääävligt nervös!

Igår kväll när jag vaknade ( hade soomnat efter middan och sov lite för länge 21.15)
så hade jag ett missat samtal från jobbet,:)
så jag ringde upp och dom undrade om jag kunde komma och jobba nu på morgonen 07.30, självklart sa jag med ingen tanke på hur tidigt jag skulle måsta gå upp,
men hur som helst så nu är jag vaken,

lite smygtrött är jag och jag lär bara bli tröttare. :P
Men som tur så jobbar jag bara till 14.00 :)

Jag saknar Mamma! Pappa! Imma! hoppas på återseende snart! :D

jag ska ta 06.03 från hedvägen, sen får vi väl se hur resten går, ;P BRÖÖL.
Jag som ville följa med och handla i dag, blev inge av.. få se om jag kan övertala herrarna till att iaf hämta upp mig från jobbet sen iaf, :) WHO KNOWS?! :P

Hur som haver, jag tänkte läsa nå vk, och önska att jag gillade kaffe! hade suttit f-bannat fint nu på morgonen!

PEEZOUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar