27 mars 2011

Huvudvärk, ryggvärk, och dåligt samvete.

Huvudet känns som det ska expoldera. jag är på kasst humör och är trött i hela kroppen, :/

I går kväll vid halv 11 så ringde dom från jobbet och fråga de om jag skulle kunna jobba natt. lite sent påtänkt. jag har inte hunnit klart med inskolningen, och dom vill att jag ska jobba natt. även om ja bara skulle sitta på en boendes rum och hålla koll på att han inte vandrar runt, så kände jag mig inte redo, och väldigt trött. men nu har jag dåligt samvete.

Hur som helst. Jag är trött, less, och vill bara att dagen ska ta slut...
älskling är och jobbar och jag vill att han ska va hemma med mig!!

Bröööl, jag är trött i huvudet, och kroppen, vill bara gå och sova..ljud irriterar, ljus irriterar, allt är irriterande, och jag har en dålig dag.

men morgondagen ska bli bra :)

PEEZOUT Anyway!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar