16 mars 2011

godmorgon vackra värld :D
Hur mår du i dag?
solen skiner och fåglarna kvittrar man märker att snart är det vår!

Men?
varför tar du ut din ilska på de som redan har det svårt?
Låt Japan va! jag vet att vi varje dag skändar din kropp. att vi varje dag våldtar dig, ochh misshandlar dig. jag kan inte mer än att be om förlåtelse.
att uppskatta något som är så självklart är svårt.
men förlåt mig moderjord, för de gånger jag betett mig dåligt..

varför är det så svårt att se att det vackra omkring oss, inte kommer vara förevigt, om vi fortsätter som vi gör?

Jag älskar jorden, men ändå så spottar jag på den!
jag älskar marken jag går på men ändå så trampar jag på den.
jag älskar himmelen jag andas, men ändå förgiftar jag den.
jag älskar träden i skogen, men ändå så kapar jag ner den.
jag älskar världen för den är vacker!

jag har aldrig brytt mig om naturen, men ändå vill jag ha den kvar!
Skärpning!!

PEEZOUT Beautiful world!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar