8 feb. 2011

HojHoj!

Varit en påfestande dag psykiskt.
mkt dåliga saker som händer mina vänner.
Får lite dåligt samvete att jag mår så bra!
om man talar psykiskt.

Fysiskt mår jag skitdåligt.
magproblemet är tillbaka, ryggen dödar mig,
och eftersom jag är så sne som jag är så har jag nu jävligt ont i ena foten.
känns som den är typ stukad, :/
Haha, shiitshappenwhenupartyNAKED <3

I morgon har vi redovisning. Fun fun fun! Näj!
Men dom hade kunna göra de så jääävla kul. men när att gå i skolan ska va tråååk, gaaalet. men men, klassen äger! jag skällde ut millitären i dag och jag fick Godkänt på världens svåraste prov. så jag är nöjd ändå!

Nu blire sängen! Feeeth tidigt, men ajg är hel död, att ha ont gör en utmattad och trött. funderar på att ringa å se till så jag får en röntegen.
vill se hur jälla sne man är. PSÄÄÄÄXIMAMA?! Puss

PEEZOUT!

2 kommentarer:

  1. Det är tur jag har dig och Pehr och så klart vår schööööna klass. whop whop ;)

    SvaraRadera