13 feb. 2011

Hoj, ligger i en säng, jag tror jag aldrig har legat i tidigare:P

Är ute hos Danne och Angelika.
Dom kom och hämtade oss vid typ 2 och sen for vi och handlade lite. Mat och annat viktigt. :) vart grillat <3 underbart!!
Sen såg vi melodifestivalen. 02 <3 himlar vilken röst hon hade!
Eller ja, jag och Angelika kollade. Pojkarna gick och bastade :)

Dom har fått det jätte fint! :) galet :)
Och fia kände igen mig, så vi har busat och myst hela kvällen :)
Vi såg även trollkarlens lärling <3 underbar!
I morgon har vi väl inte så mkt planer, men bara och se vad dagen har att erbjuda :)
Spännande, jag glömde ta medicinen i morse, och självklart glömde jag ta med den hit. Men jag överlever nog :)
Det spökar lite i denna lilla stuga. Alldels
Es ensam i stugan dom andra sitter i storvuxet :p
Hursomhelst. Ska försöka sova nu :)

Sö godnatt och PEEZOUT

Ps! Ett stort taack till Ronja och Elias som är nattvakter :) puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar