5 feb. 2011

Grattis till Johanna till hennes son! Hoppas allt gick bra :D
Nu får hon ta å flytta tillbaka!!!

Alla ska ha barn! Hela tiden, överallt.
Lite känsligt ämne.
Men är så klart otroligt glad för er alla nya och blivande mammor. :)
känns lite jobbigt att tänka att jag nog aldrig kommer få känna den glädjen.
Skapa det band man gör under de månader miraklet ligger i magen.
Men, vad ska man göra. underbara barn kan man få på annat håll oxå. :D

Rasmus är och jobbar, och jag sitter och gör absolut ingenting. lite uttråkad skulle man kunna säga.
risken finns att det blir melodifestivalen, men så kan de gå. :P

jag försöker att uppdatera bloggen så ofta som möjligt men det är svårt. glömmer bort det lr har inget att skriva men jag försöker. :)

På måndag börjar jag 2 nya kurser, :) Men med jobbig lärare. blir spännande.
Men det går bra för mig i skolan. vg i genomsnitt. och jag ÄLSKAR min klass.
söta och underbara är dom alla, lr ja nästan iaf, :)
Puss på klassen!

Känner fortfarnade av gårdagens bravader hos sjukgymnasten men de skulle jag göra tills på söndag sa han så jag får väl lita på han. :D

För övrigt så älskar jag mitt liv, och alla som är en del av de. Underbar familj underbara vänner, vad mer kan man kräva. PEEZOUT½!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar