25 aug. 2009

schampii är ute på lång promenad.
Skrämma livet ur mig.
En gubbe ringde rasmus och sa nått om sschampi. och jag ba, och nu är hon död, nu har han kört på henne, nu är de slut.
men de va bara att min älskade lilla bäbis hade följt efter honom hem till han, (typ längst upp på umedalen)
Hon vet då fan hur man skrämmer livet ur mig.
Tur iaf att han inte snodde älskling, näemn de va snällt att han vart orolig.
Jag har fortfarnade inte kommer över att dom är utekatter än, jag vill va me dom alltid. hinner ju knappt träffa schampi nån gång, men udda är iaf social och kommer in och myser då &då.
Aja, vi får väl se om hon kommer hem nån gång.
Annars får hon ju stryk.

I morrn (idag) så firar jag och älskling 2 år, :) tackar tackar :)
Ändå häftigt att han har sått ut med mig så här länge, :) lite niice :D
Älskar mitt lilla russin som legat i badet för alltid.
Så i morrn blire romantisk midda ute. och massa mys.
plus fara å stor handla, och handla kräftor in för helgen.
ps. DU SUGER

x0x0 cL03y!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar