13 aug. 2009

Jag odlar Cannabis!

IPUHW¤%UWH¤%W¤=()Y%W¤)(YWQ#)=(Y¤)W#(Y!!!!
Jag är så jälva less!!
vart jag än går och vart jag mig än vänder ligger droger i allas händer.
Är så jälva förbannat less.
vad är problemet, varför är rädslan så stor att man måste ta till droger.
har man slutat bry sig om sin familj och sina vänner, har man slutat älska sig själv.
Har man gett upp livet, och inte orkat mer.
Jag är så less.
Jag gör allt för att slippa vara i närheten av de, och nu ligger det på mitt bord?!(BILDLIGT)
Ju längre jag kämpar emot och hatar, ju närmare kommer det.
vars är respekten?
Vars är kärleken.
sluta håna mig. sluta behandla mig annorlunda bara för att jag inte vill förstöra mitt liv.
Vad faan är de som händer med världen?!
vad händer med familjen? vännerna?
JÄLVA SVIN, Du sårar!
Vadå du har sett en?!
Jag har sett så mkt mkt mer. och baksidan,
Baksidan. där det svider och gör ont.
där det sårar och förstör.
Där det Inte finns nånting längre.
Det är den sidan, alla borde se innan man ger sig in.
Jag blir less.!
Och du?!"??! Hur kan du tillåta. hur kan du säga en sak och mena en annan.
SNÄLLA! Jag vill bara ut. jag vill inte ha nått med skiten att göra. jag vill bara vara fri!
Jag blir less.
KNARKÄRBAJS!

2 kommentarer: