31 aug. 2009

Förberedelse,NervBreakdown&Förväntan

Färdig packad för nån vecka sen. Men då har jag de problemet att jag har ingen aning vad jag har med mig, och inte. Är lite övervänt tro jag.
Måste hinna tvätta allt, och de måste hinna torka.
Jag är så stressad att jag inte hinner nångonting.
Måste ta tag i de.

Jag vet verkligen inte vad som är fel.
Har försökt analysera och funderar,
men jag vetinte vad jag kommer fram till.
Lösningar har jag.
Men det är frågan om inte dom sårar mer än själva problemet.
Jag har blivit så bitter sur och otrevlig.
Jag ber om ursäkt om jag har sagt nått som inte passar.
Vet inte rikigt vad som händer. vet bara att jag vill krypa tillbaka i min bubbla och stanna där.

Jag är rikigt taggad på turkland iaf.
kasnke blir snällare där :D
Ska bli riktigt härligt att bara va, :D
OCh umgås med mamma & imma :D

PUSS!

1 kommentar:

  1. imma på rutaaaan!
    och du är inte otrevlig, bara rasistisk på ett roligt sätt ;) sånt händer. du är fortfarande en av dom snällaste på jorden. puss

    SvaraRadera