23 aug. 2009

DAGEN SUGER

Kräftan 22/6-22/7

"Gott om konflikter trots att söndagen mest innehåller charmiga händelser. Du är på dåligt humör."


Vad fan har jag å va sur över. måste ha vaknat på Helt fel sida.

Vadå helt fel sida, spelare vilken roll om mna vaknar åt höger eller åt vänster, upp och ner eller in och ut.

Tokiga Talesätt det finns.

jag är bara inte på humör att dansa livets dans i dag.

Idag är sitta i baren dag.

iofs..

"Dansgolvet är till för sånna som inte har råd att stå i baren"


Btw. sluta dra smyg kommentarer. DU SUGER.

Inte jag som mår som en plaspåse- det är du.

skaffa ett liv du trivs med. istället för ett du tror du kan fixa.

skaffa lite självförtroende och slutta leka barbie!!!

NAHNAHANAHANAHNANAHANAHANAH BARBIE!


ICH BIN MÛDE. eller hure nu stavas. trött är jag iaf.


Jag vet fortfarande inte hru jag ska reagera. agera och behave.

jag pallar inte me er.

Ni suger.

Du får det att klia i röven istället för att kittla om öronen.

STOP BEING SUCH AN ASS,

du kan bättre. du förtjänar mer. våga säga nej. våga säga FU våga säga hejdå.

Jag är less.

förlåt för jag satte dej iden sitsen.

men du har själv förstört den.

SÄG NEJ!

FFS. jag vet inte vem du är , vars du är och vad du har gjort av dej själv.

vars är du på väg. vad är dit mål.

Ditt undermedvetna talar till dej. LYSSNA!

Detta är iaf inte rätt och det vet du mkt väl.

va inte så jälva rädd att vara ensam.


ALLTSOMKRÄVSÄRNEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar