7 juli 2009

Halsont!


så här känns det idag.
har ingen röst. smärtan i halsen när jag hostar och sväljer. tar död på mig.
och jaa, jag klagar på halsont.
som det känns nu så kapar ajg hellre en arm än att ha så här.
älsk har iaf tagit hand om mig lite. tills han vart tvungen att fara och jobba.
är det mkt stav fel är det för att jag ser inte vad jag skriver.
har tappat bort mina glasögon. haha!!
mamma va förbi. med 2 paket halstabletter.
guldvärt.
jag vaknade kl 7 i morse. av att jag inte andades. vilket lädde till att jag hostade.
hostade blod.
nått måste ju ha gått sönder.
INGEN VILL HA MIG INGEN TYCKER OM MIG: FÖR JAG HOSTAR SNOOOR!
Haha
nämen helt alvarligt.
detta kan ha nått med att göra att jag va ute låst i går.
fast de va gasnak mysigt lite kallt kanske men jag hade allt man kan önska eller ja en filt hadeju inte suttit fel.
men hade musik, mobil (trevligt sällskapsDam Mika) i fånen.
kaka från subway. luva. och grymt skän baden baden stooolish :D
HOST HOST!
jag får inte prata för jag låter som en äcklig gubbe.
skrämde älsk med att väcka han med, den basröst jag besitter just nu.
grymt roligt. han trodde de va nån snuskgubbe som kommit för att pilla han på obekväma ställen typ.
hahha, nämen nästa..
hahah!!
aja. mika är snygg, sarah är sthlm. älsk är jobb.
unt ich bin krank.
Puss&hej slempastej!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar