12 maj 2009

Meningen med livet.


Jag tror att meningen med mitt liv är
att jag egentligen skulle varit född på Jamaica,
eller som hippi..
kom på de igår..
har funderat på de förut.. men nu vet jag att så skulle de ha varit..
så när jag får råd, så packar jag min väska och flyttar dit..
Så talat jag inte om världens bästa gräs..
utan på hur dom ser på livet. och andra människor..
allt är så lätt. kärlek..
LOVE IS MY RELIGION!!
jag är så less på allt jävla skit snack om..
detta är mitt land.
detta är mitt hus.
detta är mitt liv.
Rör mig inte.
Varför ska jag bry mig..
invandrare hit och invandrare dit...
vad är problemet. vi alla lever på denna värld.
vi måste ta hand om varandra..
vi är så jävla bortskämda i Sverige så jag skäms...
inte konstigt att alla är så jävla deprimerade..
Vi vet inte vad att må dåligt egentligen betyder. vad det betyder att ha problem i sitt liv.
här sitter vi och klagar över shiit, jag har inga byxor som matchar tröja.. omg!! jag är förkyld..
FUCK U. tänk dej sitta i skit. på gatan. sniffa lim och sälja dej själv till en äcklig gubbe på 65 år som du sedan får barn med, och där sitter du med ett barn på gatan, sniffar lim i takt och när hon fyllt 4 är det dags att börja sälja henne.
HAHHA^^ skrattretande hur bra vi ändå mår.
så shut the f**k up. och sätt dej längst fram i taxin.

One World One Love One People.

PEEZ OUT!

1 kommentar: